Рейтинг@Mail.ru

Dünyanın ən böyük porno saytı. Hər gün yeni videolar əlavə edilir, Bütün yeni videoları OfSeks.Ru saytından Yükləyə bilərsiniz
Birgun yolnan gedirdim gordum bir qz gedi 16 17 yasnda olardi arxasna baxdm cox gozel arxasi var idi gede gede qza yaxnlasrdm bilirdim qoymayacag gedik baglarin arasna kecende bunu tudum dedin neynirs - Ardı...
YenilərTop-10Kateqoriya

Abim Ağzıma Boşaldı
Merhaba beyler sizlere başımdan gecen anımı yani seks hikayesi anlatıcam aklıma geldikce midem bulanıyor ama oan nasıl olduda açtım ağzımı anlamadım,lise yıllarında abim beni nasıl altına alıp inlete inlete sikti onu anlatıcam. evvela kendimi tanıtarak hikayeme başlamak istiyorum. Sarışın, uzun boylu, tam manken ölçülerinde bir kızım. şu anda İki3 yaşındayım lakin anlatacağım hikayem 18 yaşındayken yaşandı. Benim benden bir yaş büyük bir abim var. lakin sınıfta kaldığı için Liseyi aynı dönemde bitirdik. O zamanlar da seksi ve güzel bir kızdım. Okula giderken giydiğim kısacık eteğimin altından görünen bacaklarımın talep çekmesinden aşırı hoşlanırdım. Birgün Merilimle okuldan kaçtık ama kolay olmadı tabi. Bekçiye biraz elletince izin verdi. birlikte koruluğa gittik. Orda biraz öpüşüp elleştik ama bakire olduğum için cinsel ilişkide bulunmadık. O da zaten zorlamadı. Anam ve babam, dedem hastalandığı için köye gitmiştiler. Evde ben ve abim kalıyorduk. Abim İki4 yaşındaydı ve bir ay arasında askare gidicekti. Eve geldim abim televizyon izliyordu. Merhaba abi dedim. Ben banyo yapıcam dedim. Banyoya gittim ve soyundum. Abim beni izliyormuş. Duşun altına gidip banyomu yaptıktan sonra bornozumu giyip banyodan çıktım. Abim bana bakıyordu tabi bornoz üstümü yüzde yüz kapatmıyordu. Yürüdükçede baldırıma kadar bacaklarım görünüyordü. Abim beni yanına çagırdı. Bende üstümü giyinip geliyorum dedim. şimdi gel önemli birşey konuşucaz dedi. Ben de yanına gittim. Bana geç karşıma otur dedi. Oturdum lakin hemen hemen amım götüm görünüyordu. Bugün nerdeydin dedi. Bende okuldaydım çıkıp derhal eve geldim bedim. Liseli seks öykü Yalan söyleme sizin okul korulukta değil orda ne işin vardı dedi. Bunları söylerken bacaklarıma ve memelerime bakıyordu. Ben kafamı eğip sustum. çıplaktım…Abim o adamla yattınmı diye sordu. Ben hayır dedim. Oda niye ozaman hemen banyo yaptın dedi. Kalkıp yanıma geldi. şimdi git üstünü değiştir anamle babam gelsin onların yanında konuşuruz dedi. Abime yalvarıyordum söylememesi için. Beni odama gönderdi. Odama gidip bornozu çıkrdım üzüntüden kapıyı kapatmamıştım. Biraz sonra abim geldi lakin üstünde sadece sortu vardı. Ben ise çıplaktım. Beni yakalayıp yüzüstü yatağa yatırdı. Abi ne yapıyorsun dedim. Seni ben sikecem dedi. Ben bağırmaya çalıştım fakat ağzımı tuttu, sortunu indirdi ve amıma öyle bir girdiki nefesim kesildi. şimdi yalnızca altında inliyordum. O ise pompalıyordu. Gidip geldikten sonra sikini çıkartıp dışarı boşaldı. Beni çevirdi ve sikimi ağzına al dedi. Ben hayır dedim. Anamle babama o adamla yattığını söylerim dedi biçare sikini emicektim. Sikine baktım oda ne inik hali bile en az 19 santim idi ve epey bir kalındı. Sikini ağzıma alıp yalamaya başladım. Penisi uzadı İki3 santime kadar oldu. Ağzıma sığmıyordu ve ağzıma boşaldı. Ben bundan böyle bitti diye düşünürken bana seni birde götten sikeyim orta düzey orospu dedi. Bu sefer itiraz edemedim. Kremi alıp benim götüme ve kendi sikine sürdü. ıttirmeye başlanmıştır fakat girmiyordu. önce parmaklarını soktu bundan sonra keyif almaya başlamıştım. Siki ile yüklendi ve kafası girdi. Ben feryat attım. Sonra yavaş yavaş hepsini soktu ve pompalamaya başlanıyor. Ben altında zevten inliyor ve çığlık atıyordum. Gide gele içime boşaldı, bundan sonra ayağa kalkaçak halım yoktu. Bana dönüp bundan böyle sen benim karımsın ne süre istersem seni sikicem dedi. gerçekte ben de keyif almıştım. Tamam kocacığım dedim ve ayağa kalkıp üstümü giyeyim dedim. bundan sonra abimla hep sikişiyoruz. Yani hala sikişiyoruz. Büyük ve damarlı yarraklı beylerin mesajını bekliyorm,yorumlara yazarsanız dönücem sizlere.
Cəmi 1140 dəfə oxunub
Dostlarınla Paylaş


Hekayələrdə 8 nəfər

Azeri seksler, Seks yukle, yeni seksler, Qaynar Videolar, Ehtirasli reqs, Qehbe seksleri, video yukle, xalaska seksleri, seks videolari, zorla seks, bakire seks videolari, Telefon seksleri, Qizliq perdesi acma videosu, Pulsuz azeri seks, XXX Videolar, Azeriler sikisir, Azeri qehbeler, Canli seks, Pulsuz yukle, bosanmis gelinler, Erotik videolar, Mugennilerin seksi, 2016 ci il Seks Yukle, 2017 ci il Seks Yukle, Azeri ehtirasli gelinler, Ehtrasli ev qizlari, Azeri Qehbe Seksleri, Toy gecesi sex, Mobil Sex Yukle, seks videolari, Azeri sex, Azerbaycan sex, Sex Seks, Lezbi seksleri, Pulsuz 3gp seksler, Azeri seks yukle, Zorlama Seks Yukle, Telefon ucun pulsuz seksler, Azeri 18+ sexler, Azeri Porno Yukle, Mobil Porno Yukle, MP4 Seks, Free Mobile Porn Videos, Live Stream Best XXX Online Mobile Sex Wap Desi Sex, Desi Mms Sex, Porn Sex

Look for mobile porn video to your phone? We have collected the best free porn HD MP4 We have compiled the best quality porn movies on your mobile phone, categories such as incest video mp4, caucasian porn. Download free HD sex videos on android without prescription, look online.

Sex indir, porno indir, sex yukle, porno izle, seks indir, turk porno, turk sex, bedava porno, yeni sex, bedava porno indir,mobil porno indir,cepten porno indir,cepten sex yukle,sicak videolar,Cepten porno indir,Mobil porno indir,Cep porno indir,mp4 Porno indir,3gp porno indir,Bedava cepten porno,mobil porno yukle

[sitemap xml][sitemap html][ror xml][urllist]
Рейтинг@Mail.ru
©OfSeks.Ru 2016-2017